Helpdesk uitbreidingen

maandag 12 november 2018 / Aantal keer gelezen (55)

In de Helpdeskmodule zijn alle datumvelden nu voorzien van tijden. In de Helpdesk instellingen zijn nu supportwindows te definiëren en kunnen prioriteiten ook in uren en minuten ingegeven worden. Daarmee wordt het mogelijk om fijnmaziger deadlines te laten berekenen. Daarnaast zijn in de Helpdesk de velden ‘applicatie’ en ‘modules’ hernoemd naar ‘categorie’ en subcategorie’.

Met het rapport ‘contracturen overzicht’ in het management menu, kon al een overzicht worden opgehaald waarmee voor een bepaalde periode de inkomsten uit (een) contract(en) vergeleken worden met (een) gekoppeld(e) (support)project. Deze rapportage is nu zo aangepast dat hierbij alleen dát deel van facturen worden meegerekend die binnen de gekozen periode vallen.
 

Helpdesk uitbreidingen

x

Contact met ChainWise

Meer weten over de oplossingen die wij bieden? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van onze bedrijfssoftware aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Egbert Horsselenberg: 06 53 53 0578