Module Helpdesk

donderdag 17 november 2016 / Aantal keer gelezen (1561)

Het helpdesk portaal is beschikbaar gemaakt in het Extranet (klantportaal). ChainWise biedt mogelijkheden om meerdere helpdesks te configureren. Dit zouden bijvoorbeeld een interne helpdesk (tbv facility of systeembeheer) kunnen zijn en een klanten helpdesk.

Met nieuwe instellingen is het mogelijk gemaakt om een klant slechts 1 van de geconfigureerde helpdesks te tonen of om meerdere helpdesks te tonen waarbij slechts op 1 van deze helpdesks de mogelijkheid wordt geboden om nieuwe calls aan te maken.

Bij het boeken van uren vanuit een call zal de urenboeking aan de call worden gekoppeld. Bij de urenboekingenlijst (uren validatie) wordt de status getoond van de call op het moment van valideren.
De standaard mailtemplates voor de helpdesk zijn aangepast en kunnen op verzoek worden aangeleverd.

Module Helpdesk

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14