Nieuw traject verbetering digitale communicatie Cursusplanner

zondag 18 november 2018 / Aantal keer gelezen (25)

Doordat onze ChainWise programmeurs continue op klantverzoek uitbreidingen realiseren, zijn er vele instellingen op vele verschillende plekken in ChainWise die (onverwacht) invloed op elkaar kunnen hebben.

Dit geldt ook voor de communicatie vanuit Cursusplanner. De verschillende plekken waar instellingen staan, alsmede de onderlinge afhankelijkheden van die instellingen, maken het soms lastig om te doorzien wanneer wat wordt gestuurd en aan wie.

Om beter overzicht te krijgen in de instellingen en de gevolgen daarvan is een traject gestart waarbij wordt gekeken hoe de huidige mogelijkheden logischer te positioneren en te benoemen. Ook vinden gesprekken met klanten plaats om (aanvullende) wensen te inventariseren. Wij houden u op de hoogte.

 

x

Contact met ChainWise

Meer weten over de oplossingen die wij bieden? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van onze bedrijfssoftware aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Egbert Horsselenberg: 06 53 53 0578