Helpdesk module

Tijdens de Training Module Helpdesk zullen wij in basis alle Helpdesk procedures van ChainWise met u doorlopen. De verdere inhoud van de training zal interactief zijn, wij zullen zo veel mogelijk inspelen op de gebruikersvragen van alle deelnemers.

Onderwerpen:
  • Verschil tussen notities, taken en tickets. Wat wanneer en waarom?
  • Instellingen (per) helpdesk en gebruiker
  • Mailverloop en mailtemplates
  • Aanmaken van tickets vanuit klantportaal, outlook of in intranet (medewerker)
  • Urenboekingen en urenvalidatie op tickets en/of taken gekoppeld aan tickets
  • Koppelingen tussen helpdesk en contract(en)
  • Helpdesk dashboard, rapportages en margebepaling helpdesk projecten
N.b. Tijdens de training gaan wij ook graag in op uw specifieke vraagstukken.

Op het moment dat deze training definitief doorgaat, ontvangt u van ons een bevestiging per mail.
 

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14