Training Module Helpdesk

vrijdag 10 november 2017 / Aantal keer gelezen (1973)

Tijdens de Training Module Helpdesk zullen wij in basis alle Helpdesk procedures van ChainWise met u doorlopen. De verdere inhoud van de training zal interactief zijn, wij zullen zo veel mogelijk inspelen op de gebruikersvragen van alle deelnemers.

(Mogelijke) Onderwerpen:

  • Verschil tussen taken en tickets, wat wanneer en waarom?
  • Instellingen (per) helpdesk en gebruiker
  • Mailverloop en mailtemplates
  • Aanmaken van tickets vanuit klantportaal, outlook of in intranet (medewerker)
  • Urenboekingen en urenvalidatie op tickets en/of taken gekoppeld aan tickets
  • Koppelingen tussen helpdesk en contract(en)
  • Helpdesk dashboard, rapportages en margebepaling helpdesk projecten

N.b. Tijdens de training gaan wij ook graag in op uw specifieke vraagstukken.


Kosten voor deelname zijn €97,00 per persoon. Wilt u uzelf, uw collega's of medewerkers aanmelden? Stuur dan een mail naar office@chainwise.nl.


Datum: Donderdag 29 november 13:30 - 16:30 uur
Locatie: kantoor ChainWise te Hengelo
Benodigdheden: niet noodzakelijk, maar bij vragen over uw omgeving handig, een eigen laptop met toegang tot uw ChainWise omgeving.

Evenement Datum: 29-11-2018 13:30 - 16:30 Evenement Exporteren

Training

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14