ChainWise realiseert tweede lijns koppeling met Topdesk.

dinsdag 10 juni 2014 / Aantal keer gelezen (5525)

Procesoptimalisatie voor IT Woon.

Meldingen managen in Topdesk, verwerking geautomatiseerd in ChainWise.

ChainWise realiseert een koppeling tussen TopDesk en haar eigen omgeving. De koppeling zal gebaseerd zijn op de Topdesk 2e lijn meldingen en is gebaseerd op CSV of XML input. Automatisch wordt een taak aangemaakt op het passende project waarop de medewerkers hun uren kunnen boeken. Aanvullende functionaliteiten maken het gebruik eenvoudig.

De informatie noodzakelijk voor een goede verwerking in ChainWise wordt geautomatiseerd en realtime verwerkt. Om een goede verwerking in ChainWise mogelijk te maken zullen aanpassingen aan ChainWise worden doorgevoerd om het eenvoudig voor de gebruikers toegankelijk te maken. 

De belangrijkste voordelen:

  • Direct inzicht in de calls 2e lijn
  • Directe koppeling aan taken
  • Direct urenboeken
  • Direct doorbelasten of met reeds gefactureerde projectfacturen verwerken
  • Vermindering (geen) dubbel werk

Meer weten? Neem dan even contact met ons op.

x

Contact met ChainWise

Meer weten over de oplossingen die wij bieden? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van onze bedrijfssoftware aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Egbert Horsselenberg: 06 53 53 0578