ChainWise introduceert: Onsite Support Services

maandag 1 december 2014 / Aantal keer gelezen (1712)

Een extra service op onze bestaande support contracten.

ChainWise Onsite Support Services. Vele van onze klanten hebben, naast telefonische en online support, af behoefte aan advies en begeleiding van de ChainWise professional op de eigen locatie. Met ChainWise Onsite Support Services ontvangt u jaarlijks 1 of 2 van onze specialisten in het eigen bedrijf en kunnen u en uw medewerkers alle mogelijke vragen stellen over uw dagelijkse ChainWise toepassingen.

Een specifiek probleem of uitdaging waar u voor staat? Wij lossen het ter plekke op. Met deze extra service op eigen locatie.

Interesse? Mail office@chainwise.nl

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14