F.A.Q.

Klik hier voor de veelgestelde vragen en antwoorden over ChainWise.

Klik hier voor de benodigde (browser)instellingen voor het gebruik van ChainWise.

Technische documentatie

Klik hier voor ChainWise server randvoorwaarden.

Klik hier voor ChainWise technische randvoorwaarden t.b.v. LAN verbinding.

Remote Desktop Support

Indien gewenst kunnen wij op afstand meekijken op uw pc om een probleem op te lossen.
Wij verzoeken u hiervoor eerst een telefonische afspraak te maken.
Pas wanneer u de daadwerkelijke afspraak heeft voor een remote support sessie (en u een van onze medewerkers aan de telefoon heeft) klikt u op onderstaande link, en vult u het door onze medewerker opgegeven nummer in op de webpagina.

Teamviewer logo

>>> Start Remote Support

Support protocol

ChainWise hanteert een standaard support protocol. De werkwijze en communicatie wordt d.m.v. een zelf ontwikkelde helpdesk module gedirigeerd.

Voor meer informatie lees verder >>

Contact met ChainWise

Meer weten over de oplossingen die wij bieden? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van onze bedrijfssoftware aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Egbert Horsselenberg: 06 53 53 0578