ChainWise klanttevredenheidsonderzoek nu digitaal

vrijdag 21 juni 2013 / Aantal keer gelezen (1788)

We hebben het al vaak verkondigd: úw mening telt voor ChainWise. Uw deelname aan het ChainWise klanttevredenheidsonderzoek is daarom voor ons van grote waarde. Om het meedoen voor u zo gemakkelijk als mogelijk te maken hebben wij samen met I&O Research het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek digitaal uitgevoerd. Een paar muisklikken zijn straks toereikend. Tijdens de ChainWise klantendag op 19 september zullen wij de voorlopige uitkomsten van het onderzoek presenteren en aangeven welke eventuele verbeteringen kunnen worden aangebracht in onze producten of diensten. Mogen wij binnenkort (weer) op uw deelname aan het onderzoek rekenen?

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14