ChainWise metamorfose Helpdesk module

dinsdag 15 september 2015 / Aantal keer gelezen (1232)

Onze helpdesk module heeft een grondige metamorfose ondergaan. Zo is het nu mogelijk om meerdere helpdesks te configureren die per helpdesk sterk kunnen verschillen. Alle belangrijke informatie is op 1 scherm aanwezig en per melding wordt de historie van wijzigingen overzichtelijk bijgehouden.

Ook zijn er vele mogelijkheden voor mail toegevoegd. Zo kan een gebruiker zich ‘abonneren’, per status een default mailt emplate richting klant worden ingesteld en is het mogelijk om helpdeskmedewerkers of callmanagers automatisch een mail te sturen indien dit veld wordt gewijzigd. Ook het klantenportaal en de outlook button zijn in layout en werking aangepast.

ChainWise metamorfose Helpdesk module

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14