Helpdesk: Benodigde tijd werkzaamheden

maandag 12 april 2021 / Aantal keer gelezen (248)

Bij 'Tickets' is een nieuw veld toegevoegd 'Benodigde tijd werkzaamheden'. Met dit nieuwe veld kan per ticket aangeven worden hoeveel uren er nodig zijn om deze op te lossen. Als de module 'Scrumbord' wordt gebruikt dan wordt het getal in het scrumbord weergegeven.

Op helpdesk niveau is het mogelijk om een default waarde in te geven, waarmee het veld 'Benodigde tijd werkzaamheden' wordt gevuld als u een nieuw ticket aanmaakt.
De velden kunnen op helpdesk en ticket niveau ook leeg gelaten worden. Mocht het veld niet gewenst zijn dan kunt u het veld onzichtbaar te zetten in de pagina van het ticket (via de tandwiel button) als je hiervoor de rechten hebt.

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14