Tip: Veel klantcommunicatie handig afhandelen

donderdag 24 augustus 2023 / Aantal keer gelezen (81)

Is er binnen uw bedrijf veel klantcommunicatie en is het lastig terugvinden wat er is afgesproken of wat de status is? ChainWise biedt een erg flexibele configurabele module ‘Helpdesk’ waarmee snel en eenvoudig ingezien en bijgehouden kan worden wat er door u of een van uw collega’s is besproken met uw klanten. Middels email sjablonen kan uw bedrijf eenduidig richting uw klanten communiceren en al die communicatie wordt vastgelegd en kan ook achteraf bekeken worden.

Ook diverse rapportages waaronder welke klanten veel contact met u zoeken en waarover veel vragen binnen komen is eenvoudig te achterhalen. Mocht u uw klanten ook graag mee laten kijken en/of willen laten reageren via internet dan biedt het klantportaal de mogelijkheid om ook daar de ‘Tickets’ te tonen en/of aan te laten vullen. Meer informatie gewenst? Neem vrijblijvend contact op met onze support afdeling.

Tip: Veel klantcommunicatie handig afhandelen

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14