Word jij onze supportmedewerker?

Tuesday, September 23, 2025 / Aantal keer gelezen (29)

Bij ChainWise bouwen we slimme software. Dat doen we met een klein, enthousiast team dat houdt van korte lijntjes en duidelijke communicatie. En daar hebben we jouw hulp bij nodig!
 

We zoeken namelijk een Supportmedewerker die onze klanten verder helpt met hun vragen. Jij bent de eerste die ze spreken, en je zorgt dat ze snel en goed geholpen worden. Onze web-gebaseerde software wordt met name gebruikt bij onze klanten die cursussen plannen.

Supportmedewerker

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt klantvragen via mail en telefoon en registreert dit middels ons eigen helpdesk systeem.
  • Soms kun je direct een oplossing geven, soms moet je wat doorvragen.
  • Is het een technisch vraagstuk? Dan zorg je dat het verzoek van de klant helder wordt en plan je het in bij onze ontwikkelaars.
  • Je houdt klanten op de hoogte en zorgt dat ze zich gehoord voelen.
  • Je denkt mee hoe we onze support slimmer en makkelijker kunnen maken.
  • Je doet productkennis op door het leveren van support.
  • Je test nieuwe functionaliteiten van onze software op basis van uitgewerkte wijzigingsverzoeken.ffie van verse bonen

Jij bent iemand die:

  • Het leuk vindt om mensen te helpen en duidelijk uit te leggen.
  • Goed kan luisteren en doorvragen.
  • Niet snel stress krijgt als er meerdere dingen tegelijk spelen.
  • Bij drukte de juiste prioriteiten kan bepalen.
  • Interesse heeft in software/IT (ervaring is mooi meegenomen, maar geen must).
  • We vinden het prettig als je al eens met testen en het leveren van support in aanraking bent geweest, maar belangrijker vinden we jouw leergierigheid en motivatie om je deze vaardigheden eigen te maken.
  • Nederlandse taal prima beheerst, zowel schrijven als praten. Ook kennis van de Duitse en Engelse taal zou prettig zijn, is geen must.

Wat krijg je van ons?

  • Een gezellige werkplek in een klein en hecht team waarbij je collega’s je bij vragen graag voort helpen.
  • Ruimte om te leren, jezelf te ontwikkelen, productkennis op te doen en door te groeien binnen ons bedrijf.
  • Veel afwisseling in je werk.
  • Marktconform salaris en goede voorwaarden.

Enthousiast?

Stuur je CV en een kort berichtje naar egbert@chainwise.nl en we drinken graag een kop koffie (of thee) met je!

 

Word jij onze supportmedewerker?

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14