Uitbreiding Helpdeskmodule

maandag 16 april 2018 / Aantal keer gelezen (312)

De Helpdeskmodule heeft twee rapportages gekregen die doorklikbaar zijn. Het ene rapport toont een aantal tickets per status per medewerker en het andere overzicht toont het aantal tickets per status per meldingsoort waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen tickets die binnen of buiten de deadline vallen.

De helpdeskmonitor is aangepast en toont nu meldingsoort-, meldingstatus en als het particulieren betreft de naam van de particulier. Ook is er een mogelijkheid om de ‘onderhanden’ tickets te tonen (daar waar uw medewerkers actie op moeten ondernemen).

Het is nu mogelijk om aan te geven dat na het invoeren/bewerken/aanvullen van een ticket automatisch het urenboekscherm te tonen met alle bekende velden voor-ingevuld.
De handleiding van de helpdeskmodule is uitgebreid met de nieuwe mogelijkheden en is op www.chainwise.nl/support te vinden.

Uitbreiding Helpdeskmodule

x

Contact met ChainWise

Meer weten over de oplossingen die wij bieden? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van onze bedrijfssoftware aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Egbert Horsselenberg: 06 53 53 0578