Monday, September 28, 2015

ChainWise communicatie optimalisatie

De komende tijd gaan we de communicatie met u als gebruiker verder optimaliseren. We inventariseren momenteel de wensen en passen onze...

Thursday, September 24, 2015

ChainWise Webinar vervangt ChainWise Klantendag

Afgelopen jaar is hier voor het eerst een branche specifieke focus aan toegevoegd. De reacties hierop zijn zo goed dat wij deze aanpak...

Wednesday, September 23, 2015

ChainWise Meet & Greet

Een van de grote pluspunten voor de bezoekers van de ChainWise Klantendag was het persoonlijk kunnen delen van ChainWise kennis &...

Monday, September 21, 2015

ChainWise API MailPlus

ChainWise ontwikkelde voor BLOM Opleidingen een nieuwe koppeling met MailPlus. Nieuwe functionaliteit in de acquisitiemanager van...

Friday, September 18, 2015

ChainWise op Telecom Time beurs

Telecom Time 2015 belooft u kennis, beleving, inspiratie en energie te geven, en dat allemaal in één dag! Diverse workshops, sessies,...

Tuesday, September 15, 2015

ChainWise metamorfose Helpdesk module

Onze helpdesk module heeft een grondige metamorfose ondergaan. Zo is het nu mogelijk om meerdere helpdesks te configureren die per...

Thursday, September 10, 2015

Nieuwe modules in ChainWise 7.10

Documentgenerator De nieuwe documentgenerator is klaar voor de toekomst! Naast de vertrouwde functionaliteit introduceert ChainWise...

Tuesday, September 8, 2015

“Telecom+….. daarna wordt alles anders”.

De CRM oplossing die meer biedt. Klantportfolio management, wie doet wat wanneer en dit inzicht meteen vertalen naar verkoop. Door...
Eerste3132333436383940Laatste

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14